Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Κεραλοιφή για σύγκαμα

Όταν γέννησα το πρώτο μου παιδί δεν ήξερα τι κρέμα έπρεπε να πάρω για να βάζω...

Με το καιρό ανακάλυψα ότι η μικρή μου είχε θέμα και έβγαζε αλλεργία σε όλες τις μάρκες από πάνες που κυκλοφορούν στην αγορά..

Είχαμε τόσο μεγάλο θέμα που το παιδί μάτωνε και το δέρμα και το κρέας είχαν φαγωθεί πάρα πολύ..

Είχα δοκιμάσει ότι κρέμα κυκλοφορούσε στην αγορά.. Τίποτα με κάθε χρήση κρέμας ακόμα και κορντιζονούχας το μωρό γίνονταν χειρότερα...

Όπου κάποια στιγμή είπα ΦΤΑΝΕΙ!! Σταμάτησα να ακούω τους τριγύρω και εμπιστεύτηκα το ένστικτο μου και με τις γνώσεις μου δημιούργησα μια κεραλοιφή ειδική για το σύγκαμα ..



Όταν την έκανα δεν ήξερα αν θα κάνει δουλειά... αλλά είπα μπροστά σε ότι της έχω βάλει με αυτό δεν θα πάθει τίποτα...

Την επόμενη μέρα δεν το πίστευα ...

Η ΠΛΗΓΗ ΕΙΧΕ ΕΠΟΥΛΩΘΕΙ!! και σε 2 μέρες ήταν εντελώς καλά!!



Και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα.

Ενα προϊόν που δεν θα το αλλάξω πότε!

Η τιμη είναι τα 50ml 5 ευρω και τα 100ml 8 ευρώ συν τα μεταφορικά

ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΥΆΣΕΤΕ ΜΕ ΚΕΡΑΛΟΙΦΉ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΆΛΛΑΓΜΑ

Ρωτήστε μας για την προσφορά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου